Yeah , I´m not pop

I´m hiphop!


Hur mår ni då:D?!
Jag mår bara kanon ska ni veta:)

Underbara vänner & världens bästa pojkvän , väldigt bra familj kan inte bli bättre jue:D
IDag har jag vart med Sofie fjärde dagen i rad men jag GILLAR DE! vi stack till Andys och åt mat sedan stack vi te sun lux och solade sedan stack vi tillbaka och hjälpte dom att städa för att vi är så snääälla! sen åkte vi hem och gjorde min header sen så blev det göralite mat nu har hon åkt hem men vi ska ses på torsdag igen om inte tidigare :P haha
Yeah imorgon är det Måndag fett dryyygt säger jag bara , gympa står på schemat (Y)
Jag sover hos älsklingen imon för det va sååå länge sen vi va på riktigt :) Sen förra tisdagen när vi hade 10 månaders dag:) Ah fick reda på idag att han skulle jobbat på vår 1 års dag men det bytte han direkt te Alex snäll pojk som ställer upp:D haha
Ah ha inte så mkt mer att säga tror ja? mami störde mig så ja fick annat på tankarna!
Ja Tack pappa för pengarna du la in på kontot:)
Nej nu blir det vika tvättoch lägga in det på rätt plats sen blir det kolla lite på tv sen sova! Sofie ha gjort mig till nattmänniska hur ska detta sluta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0