Underbar helg med min älskling!

I fredags åkte jag hem till kristoffer :) Vi myste och lagade mat och åt oss feta på godis
lördags ute och gick en långpromenad hela dagen va helt seg lagade mat med familjen wittenberg blev tacos väldigt gott:) ännu mer godis paulina hade ju jobbat så godis kom dt allt hem:D
idag så har vi myst extra mycket sen satte vi på oss inlinesen och åkte till gymmet och tränade sen åkte jag inlines hem därifrån tog sin tid är inte så duktig på det där en;)
Har suttit och myst med mami en stund och ätit varma mackor med sallad! mkt nyttig har jag blivit med sallad och ngn frukt och dricker helst jucie ist för oboy:P skulle cyklat till skolan imon men tydligen ska dt regna så vi skiter i dt imon:P men jag ska ju springa 3 km ist jag ska försöka så gott ja kan faktiskt:) Vill ju få upp konditionen på fredag är jag ledig ju så då blir dt gymm faktiskt för min del om ja får dra dit själv så gör ja faktiskt det.
5 juni åker jag och fam. wittenberg/andersson utomlands haha nej men vi ska till Nybro och fira linn (?) tror ja hon hette och snart blir dt ULLARED mohahha, måste hitta en avslutningsklänning snart måste beställa för i denna staden kommer jag väll inte hitta ngt...  får kolla hur mkt frakten kostar också:P så man vet ungefär hur mkt klänningen får kosta! blir modegallerian! Puss (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0