Torsdag!

Helt underbart nu är jag klar med nästan allt som handlar om fordon trodde nästan aldrig att jag skulle bli klar nästa vecka blir dt att kolla igenom böcker ännu en gång och se och kanske försöka förstå lite grann:D haha
Har lite test på datan att göra också men det är sååå sjukt drygt haha
har gjort lite av arbetet om fordon. Har lite på svenskan nu att fixa sen är jag nästan klar att gå på sommarlov haha :) ska kanske göra ngt på engelskan lite :) måste hålla mig uppdaterad .
IDag hade jag inte ngt att göra på lektionerna ungefär men jag hade sällskap hela tiden väldigt skönt
åkte hem tog ut Diva gick in satte mig vid tvn och kollade lite sen tog jag fram datorn och började med arbetet har suttit här en stund håller på med svenska grammatiken nu suger ju verkligen på det :P har prov på det på tisdag dt kommer ej gå bra . Snart börjar Jerry Springer måste ju bara SEE!
Ikväll blir  det bara pluggning sen kanske en rulltur får se hur trött jag blir:)
måndag ska vi springa 3 km det suger :( har verkligen inte konditionen
Imon är jag ledig så det blir massa plugg & massa träning!
Japp nu har jag inte så mkt mer att skriva
blir pannkakor idag=)
Pusso kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0