Torsdag - röd dag!

God morgon allihopa:) Hoppas alla har sovit gott och är pigga och glada:D Jag är allt utom pigg haha . Helt sinnes sjukt är inte såhär trött efter jag har jobbat sen och jag gick och la mig halv tre inatt:P Okej min dag igår va jävligt bra! Umgicks med Haifa och Hana kollade på Hanas lägenhet och sådant lägenheten va jätte mysig:) sen kom Sofie hem te mig vi snackade massa bajs sen drog vi inte stan åt hot wings sen gick vi te pasta vagnen och pratade med maria helt okej fick reda på lite mer en jag ville veta om en sak... sen åkte vi hem hit pratade och mackor mums! sen lite över 2 åkte Sofie hem och nu är man vaken igen som sagt. duschat ska klä på mig sofie kommer snart igen te mig får se vad dagen erbjuder hade inte skadat med massa värme och sooool!

Nej nu blir dt att fixa sig kanske blir en dag att ta massa kort:) I dont know!


puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0