Tisdag!

Hello allihopa :)


hur har er dag varit? har den vart bra eller dålig? om ni frågar mig så har den vart helt okej inget som har vart på topp inget som ha vart på botten.

Hade matte gjorde rättså mycket på musiken så övade vi på låten och det lät rättså bra ändå faktiskt:) Blev lunch sjukt rälig mat.. eller man kanske ska tänka dom som gör lumpen ha värre mat;) Eller dom i afrika som inte får något men vissa saker kan man verkligen inte stoppa in i munnen och njuta av det precis. Sen så hade vi engelska jag var med dom andra i klassen gjorde min läxa och lite sådant sista lektionen blev Svenska och där gjorde alla sina tal. jag hann inte med min så jag ska göra den imon Yes! inte många i klassen då för endel är redan klara med allt med Svenska A :) Hoppas jag också blir klar snart orka inte mer haha. Tog bussen in till stan och tog gilmåkra bussen hem med måns , emil & zebbe väldigt trevligt hade vi påvägen hem synd att man inte bor där de bor hade man suttit att tragga med de lite längre:P Iaf tog dt lugnt en stund när ja kom hem och åt mat och pratade massa skit med min mor min:) Sedan fick jag ett samtal av min kära syster Annelie och frågade om jag ville komma till ronneby på söndag och det vill jag såklart! men jag ha inga pengar men de är så gulliga och skänker pengar till den fattiga flickan här dåva:) så jag ska dit och vara med min kära familj som jag har saknat sönder! Blir att ta med mig mina skor som jag vill sälja få se om någon vill ha de för de priset;) måste vara någon hallo har haft dom en gång i livet haha, det är så synd att jag inte kan ha de:( domär så snygga!

Iaf jag har pluggat lite fordon jag klarar inte av det längre! ger upp snart.. Ska snart göra ordning lite på rummet har redan börjat lite sedan ska ja byta lakan och duscha och plugga på svenskan ska försöka göra referatet annars blir dt plugga på grammatik .. Ah snälla ge mig sommarlov!

Imorgon ska jag börja tvätta min systers bil den ska poleras och vaxas och städas inuti .
Och i helgen jobbar jag också . herregud när får man ta dt lugnt? Nej nu måste jag dra vidare:)

Ha det så bra folket:) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0