Rock musik

får mig att lugna ner mig sluta vara så arg all ilska i mig försvinner jag blir lugn jag chillar.
Iaf åkte till ronneby imorse kom dit halv elva då va dt loppis för fulla muggar!
tog  med mig mina skor jag har men ingen ville ha de:/ synd men så blir dt.
Va väldigt skoj att träffa Jonas, Annelie, Noel, Pappa & Anita:) Vi åt thaimat också det var duktigt gott, sedan blev det att fika lite sen dra till tåget. tåget va en halv timme försent men det gjorde inte mig ngt va med min pappa och syster lite längre då:) Åkte hem och då va Soofie här vi gjorde inte allt för mkt hon va sjuk stackaren:( så vi kollade på tv med mami och pratade, ah dt va allt vi gjorde typ:P ja fyndade idag faktiskt:)  En väska, tröja och örhänge =) väldigt trevligt faktiskt. Ah har inte så mkt mer att säga.
.
Vi känner inte varann som vi gjorde innan vi visste allt om varann vi kunde varann utantill. Om det va något så såg man det direkt nu ser man inget vi gömmer oss bakom allt vi lossas att vi ha de så bra men dt ha vi inte längre tyvär. Vi säger till alla att vi ha det bra för att de ska låta bra men egentligen så är vi arga, ledsna, vi gömmer oss bakom den fina kärleken vi hade när vi sågs. Jag vet inte vem jag är och vet itne vem du är längre.


Den kärleken som fanns mellan oss den har slocknat. men jag har ett hopp att den kommer tillbaka.


Tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0