ONSDAG!

11 maj- 10 månader mellan mig och stoffe vi gjorde piroger massa gott faktiskt men jag ha typ aldrig varit så arg i hela mitt liv typ haha jag är gluten och mitt mjöl är inte lätt att hålla på med:P Men pirogen blev sjuuukt god älskar de:D hihi sen myste vi sen somnade jag halv nio i stoffes famn när han log och kollade på ishockey mysigt!
12 maj - Vaknade med värsta huvudvärken hade det sjuukt länge typ till två sen gick det över , träffade Haifa idag och va med henne i stan och kollade runt och åt mat och glass mysigt det va tre år sen vi SÅGS! jag har saknat henne jätte mycket! när vi skulle ta bussen hem så träffade vi på hennes syster vi gick till netto och köpte chips och choklad och gick att satte oss ute japp i regnet;) haha kom hem och bytte om pratade med maria mamma o bam va här också bjöd han på choklad sen bjöd ja hela familjen på pirogen mumsigt. inatt är jag hemma själv lite läskigt men det funkar väll:) hoppas jag bara få sova länge ! haha
Ah detta va de jag ville säga joo! och att dt åskat idag jätte mysigt dt kan börja åska mer tack haha!
nej puss heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0