Nu har jag

tvättat klart min tvätt och gjort mitt tal / loggbok på svenskan känner mig rättså stolt bara Tommy är nöjd blir jag glad:) gjort lite prov på fordon jaa suger verkligen på detta haha. så nu ger ja upp för detta idag blir att ta de lugnt imorgon ta ja nya tag i fordon och svenska .. Ska städa rummet och sen måste ja träna i veckan. ska dra iväg och rulla med mina inlines i veckan med kanske ska kolla hur vädret är nu? kanske kan ta en runda nu innan det blir norska hollywood fruarna:)
Jag tänkte dra till Ronneby på söndag men jag har inga pengar vill träffa min far men det får bli i sommar någon gång. jag känner mig jätte fattig justnu :S
jag ska försöka vara så aktiv som möjligt till sommarlovet :)
Aaahh vi ha kommit på vad klassen ska göra på avslutningen, det gillar jag starkt!
Men nej nu är det slut pratat=)
Puss
Blir blond snart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0