My day



VÅR ALLDELES EGNA STOOORA PIROG ! älskade verkligen det, baby är bäst på att göra ordning köttfärsen mummyyy! ( detta va på vår 10 månaders dag i tisdags!)


Mysan is the shiiit;) Nej men om man ska bli en fjoooortiis haha not!
jag och sofie kan ha skoj utan att ha alkohol i handen har jag kommit på, vi ha såå skoj iaf!



Sooofie Svensson, my friiiend!

Idag har vi chillat te max! vart och ätit lite gottis på mcd träffade Malin & Clara sen gjort massa filmer här himma sen vart ute och gått och pratat massa fett skönt ha det vart nu ska man snart sova! Imon blir dt att göra massa saker igen:) Träffa Solen tydligen allså Malin:) hihi buusigt! sen blir dt staden med Sofie och träning! väldigt trevligt! Nu kan ingen jävel gnälla att ja e mkt med Stoffe! puss på dt;) och jag skiter fullständigt vad folk säger om dt ja gör detta för min skull ingen annans:) JAJAMEN!

Lördag jobb(Y) söndag tvättdag(Y) jag mår toppen , jag säger idag kanske ångra mig imon men jag gillar livet nu!
Nu är alla pussel platser på plats. kanske inte är hel när man inte har sin bästa vän brevid(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0