Min extra syster

kommer snart hit till mig man behöver inte vara nära släkten eller något sånt för att plötsligt ha en extra syster! Ja ha min bästa vän som extra syster, Sofie Svensson allså det är allt man behöver säga. Visst vi har vart ovänner väldigt länge och sådant men vi har verkligen hittat tillbaka till varann och det räcker när vi väl är vänner då har vi skoj och pratar precis om allt det finns inte något som heter " det är kallt mellan oss" vi har alltid något att prata om.

Iaf hon ska snart komma så ska hon hålla mig sällskap på jobbet lite :) Visst är hon söt:)?
Ah vad har jag att säga egentligen:P?

Att dt e mysigt väder ute? och my ska jobba?
Nej om man skulle börja göra ordning sig helt

Titta en fin bild på mig och älsklingen min:)


Kan man vara lyckligare en såhär?
Han är min prins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0