Min dag ha vart dunderbart!

Skola hade svenska, fick godkändt i svenska A! slipper jag lektionerna nu också fett nice säger jag bara:) stack och åt mat med måns och emil väldigt skojit men skadade mina tår:( ännu en gång men på andra foten svullna som prinskorvar:( Iaf så hade vi fordonslektion ja jag ska börja polera på min systers bil imorgon har gjort klart nästan allt med städning fyfan vilken skit bil! Sedan åkte jag hem och sofie va här hemma och vi tog dt lugnt en stund sen gick vi ut en sväng sedan åkte inlines sedan ut och gå igen , träffade på massa gamla vänner helt sjukt faktiskt märks att det va jätte länge sen man va ute på näsby :P haha
Nej nu är klockan snart halv tolv ska upp kl sex imon (Y) haha
Aja god natt folket:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0