Måndag!

Hej allihopa!

Hur mår ni idag:)? Ja själv mår väll bra men är sjukt trött!
Har sovit hos Stoffe sen torsdag ytterst mysigt!

I fredags va det Valborg som sagt
Vi va hemma hos Robin och där grillade vi och drack lite grann gick till Majbrasan och dt va väldigt skoj där uppe:)
Lördag: Jobbade natt , dt va rättså segt faktiskt!
Söndag: Riktigt bra dag! Vi städade stoffes rum och tog ut alla sopor och pantade alla flaskor och burkar sjukt mkt pengar fick vi iaf blev pizza/kycklingtallrik på kvällen väldigt mysigt skulle åkt hem men Stoffes mamma tyckte ja kunde sova över så jag och paulina cyklade till Maxi och köpte underkläder till mig hehe sen fick ja låna massa av kläder av henne får ja skulle kunna gå te skolan utan se ut som jävla luffare haha nej men :P
Fick låna gympa kläder av älsklingen också så idag hade vi gympa hade typ någon slags dans haha :P sen mjuktennis väldigt skoj faktiskt:) Matte - björn gillar icke mig; ) men ja gillar inte han heller så..  han förstår inte att ja lär mig inget att ha extra matte tisdagar sen va hos han måndagar. men alla dessa lärare är ju tröga! Som Emil i min klass ha sagt från första början han behöver hjälp med engelskan ingen lyssnade på han nu ha lärarna insett att han behöver hjälp(?) vad tänker endel?
Skulle vart med Malin idag men ville inte hon skulle stressa ihjääl! för hon skulle jobba ikväll tydligen :P Sen skulle ja vara med Sofie och dansa Street dance men jag har läxa att göra och jag är såå sjukt sleten får s vad som händer just nu vill jag bara gå under jorden haha mitt rum ser ut som FAN!
Nej Imon blir dt hårdträning för mig och älsklingen=) !
Good luck ;D
Nej nu orka ja inte skriva mer faktiskt !
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0