lördag den 29 maj!

Power Meet i Hässleholm idag gissa att jag är avis på Annette & Carro som ska dit idag, men jag hoppas att dom får skoj :) Iaf ikväll jobbar jag och det kommer bli skoj men helt ärligt så tror jag inte det kommer vara mkt folk ute eller vara i Kristianstad för att det är ju Power Meet :)
Iaf igår den 28 maj Fredag allså:)
Så kom Stoffe hit vi drog till Grekiska resturangen här på näsby och åt mat jag tog en planka det va riktigt gott:)
Och stoffe tog kebab tallrik efter dt blev det banana split jag har aldrig mått så jävla illa, det blev lite för mkt mat i min lilla mage :) Efter det så gick vi hem och tog dt lugnt både jag och stoffe va trötta så vi somnade tidigt och nu har han dragit till jobbet !
Jag fundera på söka nytt jobb till hösten, ja behöver något annat faktiskt !
Och jag hoppas jag får mkt jobb nu i sommar, ja behöver det jag ska till danmark och jag ska till virserum om det nu blir av och det hoppas jag verkligen! saknar mina barndomsvänner ALLIHOPA! visst vi ha kanske inget gemensamt längre men endå! saknar de..
Nej nu har ja inget mer att säga lägger upp bilder lite senare:)
nu ska jag göra ngt annat:) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0