Hejsan!

Söndag!

Jobbade inatt ju innan det kom Sofie hem hit för hon sulle vara med min syster men min syster fick ta och hjälpa mig i vagnen med Sofie va i vagnen också . Det va rätt mkt folk istan i natt så man fick ju kämpa mitt tålamod försvann jag fick värsta mensvärk så man fick ju nästan stå och nästan se gla ut haha! vi tjänade in massor men synd att det inte gå ner i fickan direkt:P men fick 72 kr i dricks ;) Allså blir det solning idag :)

men man skadar verkligen tummen =(

Idag tvättar jag mina kläder känner mig rättså duktig faktiskt haha men jag tror jag ska snart ner och fixa de mesta sen hoppar in i duschen och fixa ordning mig ska dra te stan sedan och överaska älsklingen :D hihi busigt av mig;) Sen blir det att sooola .. Ah jag vill ha klänningen jag har hittat älskar den verkligen med en liten bränna så blir den fiiin:D den är väldigt speciell det är inte sådant man bruka gilla men jag ha börjat gilla lite med blommor o sådant:P haha okej denär inte gul med blommor då hade stoffe kastat mig i en papperskorg;P han ha drömt att jag hade det när ja va otrogen haha.Plutten då..

Nej jag har inte så mtk mer att skriva faktiskt:)

jo att jag längtar tills jag ska fääärga om mitt hår! I liikke!!

Klänningen ser ut såhär!

Vad tycks:)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0