Gomorron!

God morgon allihopa:)
Har ni sovit skönt? För det har jag gjort så skönt att jag inte ens vill gå upp idag sängen är min bästa vän idag känner jag . Men tyvär det blir inte så att ja kan stanna kvar i sängen jag har skola att sköta!
Idag har jag fordons teknik får se vad som händer kanske hjälper Måns med servicen men jag tyckte Emil kunde göra dt för han ha inte gjort dt en:) Idag va det tänkt att träna men jag tänkte såhär då jag ha ledigt imon då kan ja träna då på morgonen kan inte vara så mkt folk där då:P hehe Idag är jag riktigt slapp mjukis byxor och en stor sköön mjukis tröja på (Y) osminkad och en bulle på huvvet kan det blir skönare stil ?! :)
Idag blir det att plugga måste ta hem svenska boken och läsa sen plugga på provet jag har på tisdag:)
Bussen går om 20 minuter jag ska orka ta mig upp från sängen och klä på mig jacka och skor!><
Har ätit ordentlig frukost idag iaf två mackor med skinka,ost,gurka & en stor skål med kräm!
Aja har inte så mkt att skriva om precis, Slutet av månaden åker jag och Stoffe ner till malmö får se om vi tar med oss några:) Jag ska köpa avslutningskläder det ska Stoffe också göra:)
Vill ni veta en sak?! på tisdag har vi tio månader tillsammans:)
Jag älskar dig jätte mycket mitt hjärta! Jag vet att vi inte har haft det lättaste nu på den sista tiden men vi försöker så gott vi kan för det ska bli bättre!

Du är mitt hjärta(K)!

Nej nu ska jag vila mig i tio min sen gå te bussfan!

Puss och kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0