God morgon sverige!

Hoppas alla har sovit gott :)?

Jag har sovit gott iaf och jag har gjort något knas. jag har sovit med stängda fönster! helt galet och haft två täcken på mig snacka om att jag va varm när jag vaknade, tur man ha öppnat ena fönstret nu klara inte av när det är stängt måste ha fönstret öppet haft det snart året om haha! Iaf så har jag svenska hoppningsvis den sista lektionen jag ska göra mitt tal och göra referat och försöka göra grammatiken . vill bli klar med svenska A nu! blir tosig;)
Sen så kommer jag få polera och det idag:) mycket trevligt och efter skolan så ska jag umgås med Sofie :) Väldigt skojit. Nej ha inte så mkt mer att skriva.
Ska göra ordning mig det sista ska snart få skjuss te skolan om hon vaknar snart:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0