FREDAG!!!!!

Japp idag är det fredag vaknade att maria och bam kom hit blöö!
sen ringde dörrklockan visste inte vem fan det va :P men dt va Eva & johanna länge sen jag såg johanna =)
Haha man kände sig grisig när hon kom hit fin klädd och allt haha inte lätt allså;) skulle gymma men det blev inte så storstädade rummet iaf och gjorde mina tre prov på fordon sidan , fick GODKÄNT på alla tre!(Y) Nu ska jag hoppa in i duschen sen fixa mig sen drar jag hem till älsklingen sover hos han hela helgen och det kommer bli mys denna helgen! & på tisdag har vi 10 månader aah jag längtar(Y)
Ja fick en fråga på msn igår det va såhär: är inte du och din pojkvän tsm längre?
man baaa vaaaa:O???
Ja det sägs så på näsby !
ja men det är verkligen inte sant vi har snart 10 månader ..
folket på näsby ha verkligen inget liv inte när dom ska börja starta "rykten" som är falska..
Jag och Kristoffer Wittenberg är fortf tillsammans och har aldrig gjort slut för det första det finns inte i våra tankar ens för vi ha det så bra finns inget som är så bra , vår kärlek blir bara starkare och starkare!
Nej nu ska jag inte babbla mer:D Lägger in en fin bild på mig och älsklingen!!!
LOOOVE U <3

Chockladpuddings krig!!

I Love You <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0