FP1D

Folk säger my du som är 18 varför fixa du inte körkort? Va? vadå betalar inte dina föräldrar ditt körkort. Alla tar förgivet att sina föräldrar betala körkortet men tyvär så gör ej mina föräldrar det och jag har inte 10 000 och hosta upp sådär. Jag har inte den lyxen som vissa ha fått.
Folk som tar förgivet bara för man är 91:a så går man ut nu , tyvär har jag två år kvar men jag är glad ändå för det finns inte ett jävla jobb till någon ungdom nu, man har skoj på studenten men dagen efter så är man arbetslös.
Iaf idag så har vi haft första hjälpen skolsystern kom ner till oss och berättade om vissa grejer och vi fick göra hjärt&lungräddning. Efter det blev det prov på fordon det va knappt det jag hade pluggat på men det va helt okej förhoppningsvis hoppas vi på G men jag vet inte :/ känns inte som det men man får alltid hoppas på det bästa ! Vi trodde vi skulle få sluta då men icke men fick skjuss upp till matsalen av Charli dt va ingen höjdare till mat iaf. Kom vi ner till fordon igen blev så sjukt trött och irreterad det är inte bra kan ja lova! För jag ska vara med stoffe idag och hoppas att han ej få skitet:P Iaf så skulle alla andra göra klart frågorna på första hjälpen i boken , jag hade redan gjort klart det för länge sen. Men vi slutade tjugo i ett dt kändes väldigt skönt tog bussen hem direkt mötte mami vid netto så jag köpte nutella känner mig irreterad så nutella får mig att må bra igen! Nu har jag bara suttit här ska snart börja fixa rummet lite och klä på mig och fixa mig måste ta en huvudvärkstablett också:)
Jag vill har massa sol och värme jag vill kunna njuta av livet men nu känner jag mig så deprimerad vet inte vad jag ta vägen snart! Denna sommaren kan bli bra ändå för det är ju avslutning sen 11 månader med älskliingen:) Ullared, Krisistanstad Dagarna , Danmark och kanske Virserum :) Ja ni hörde rätt ska till mitt BARNDOM STÄLLE!
Jag tror jag ta med mig Sofie då , det kan bli jävligt skoj. Jag vill träffa alla mina gamla vänner
och mina kusiner för jag ska bo hos min kusin isf :)
Ah jag blir helt glad att bara tänka tanken och krama om bella, marie och alla andra! sitta och skratta med Petrah ( min kusin ) Saknar henne jätte mkt:(
Ja det finns väll inte så mycket mer att säga! Aah jag tror jag ska sätta in en cider i frysen så börja ta tag i mitt rum sen ta ut cidern och känna kroppen bli avslappnad! har ju bara pluggat och pluggat denna veckan seriöst har aldrig pluggat så mkt i mitt liv, måste komma igång med matten och göra mina glosor på engelskan också (Y)
Nu har jag skrivit alldeles för mycket haha!
Ha en bra fredag och hoppas ni njuter av denna som den vore er sista fredag !!
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0