att man aldrig kan

vara pigg ! visst jag har en anledning att vara så slut haha 
åkt inlines en jävla bra bita igår + gymma 50 min sen försöka jogga 3 km idag herre jisses.
har suttit och pratat med mami och liza lite grann fick nyss ett fint sms av en vän eller ja hon kom på saker vi ska göra på Torsdag och det kommer vara en jävligt bra dag kan ja ju säga (Y)

hela veckan är planerad utan fredagen HJÄLP!  
men det kan vara skönt tänkte gymma den dagen får se om jag inte dra ut på fältet och jogga lite med foxi =) det behöver han + jag haha 
Måndag- pluggiin
Tisdag- 10 månader med älsklingen
Onsdag - träffa Haifa
Torsdag- Vara med Soooofiie!
fredag- gym/jogga med foxi 
Lördag- JOBBA(Y) på ett sätt så saknar ja att jobba:P
Söndag-tvätta kläder

Imon ska jag börja cykla te skolan också tummen upp allså(Y)



GILLAR BILDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0