13.33

Hellojsan:)


Nu har jag kommit hem igen och jaa vad ska jag säga:P
Vi hade gympa då körde vi brändboll riktigt skoj va det faktiskt sedan blev det matte gjorde det jag skulle göra lunch maten va inte så toppen gott precis gick till engelskan då skulle jag inte ha någon engelska för några tjejer skulle ha nationella va ju bara att dra hem men ha fått uppgifter jag ska göra:) Nu är jag hemma tar det lite lugnt ska börja jobba lite ska ner till tvättstugan och börja tvätta tvätten också:P
Kanske kan berätta lite om helgen =)
I fredags så fick vi tårta i skolan jag tvättade min mentors bil och lite sådant man har ju lite tråkigt när man inte ha något att göra på fordon längre:P Böckerna är färdiga är klara med all praktiska utom polering men det blir det i veckan. iaf åkte hem och packade min väska åkte hem till Stoffe och tog det lugnt en stund sen var det bara att dra in till stan och äta kina mat på peking riktigt gott va det kan ja lova er:) blev bio sedan Prince of Persia ingen film jag gillade men det va helt okej.. Lördagen så blev det lite solning och spela fotboll sen fixa sig ordning för på kvällen kom Sofie Tobbe & Emil vi grillade jag och stoffe hade köpt glass, jordgubbar och grädde och massa gott:) så det blev mys sedan så blev det inlines till hammarskola och lite sådant:)  i söndags (igår) så tog vi bara det lugnt sen åkte jag hem halv fyra kollade på film och softade :) Väldigt skön helg ha det vart:) Nu blir det läsa lite tror jag eller något sådant:)
ikväll blir det 'Norska hollywoodfruar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0