Why!

Hatar när man blir deprimerad för ingenting har ingen andledning:S
jag hatar när det blir så jag hatar när jag är så kall och elak mot min baby
när han inte har gjort något . Jag blir förvirrad ?!:s
Ikväll har jag kollat på Another Gay Movie , rättså sjuk film:P
Nu ska jag sova en dag imon med ...
när jag ska söka vilken linje jag vill in på inom fordon ska jag söka till andra skolor tror jag.
Men nu ska jag kämpa som fan ska inte ge upp ska försöka lära mig..

jag vill härifrån jag vill fly härifrån jag vill springa ifrån min smärta jag vill springa ifrån min ensamhet som finns inom mig men tyvär så kryper dt långsamt efter mig..


Säg mig , varför finns dessa dumma känslor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0