Val till tvåan

Inriktning Maskin- och lastbilsteknik
Maskin- och lastbilsteknik väljer du som vill arbeta med service, underhåll, felsökning och reparation av tyngre fordon, till exempel lastbil, buss, jordbruks- och entreprenadmaskiner.
Inriktning Transport

Transport av gods med tunga fordon ökar för varje år. Det ökar också kraven på säkra transporter, goda kunskaper om lagar och regler samt avancerad teknik. Du får de grunder och färdigheter som behövs för att kunna arbeta i komplicerade transportsystem. Som yrkesförare kan du, efter fullgjord utbildning få behörighet att köra personbil och lastbil. Du får också dra ett tungt släp efter personbil eller lastbil.

Du kan även inrikta dig mot anläggning. Som maskinförare erbjuds du förarbevis för grävmaskin, truck och hjullastare som inte är 50 km/h registrerad


Dessa linjen sökte jag till tvåan!

får se vad man kommer in på , vi satt och pratade hela klassen på bussen in till stan att vi skulle ha en liten "avsked fest" det hade jag lätt hängt med på , dt kommer bli trist att vi kommer splittras men jag tror att vi kommer hålla ihop ändå vi gillar knappt dom andra;) haha

Nej nu har jag duschat och jag känner mig fräsch igen:) Idag blir det att sova ändå hur mkt jag vill vara ute i detta fina vädret:/men jag ska faktiskt jobba i natt så jag ska snart städa mitt rum sen packa väskan göra ordning mitt hår fixa kläderna jag ska ha på mig . Bor hos baby i helgen , söndag blir dt att dra hem och träffa Dardan han måste fixa ett nytt antivirus program:o

NEj nu kan jag inte sitta här och skriva massa trams:P




Kommentarer
Postat av: lajs

wei weiii goodie tror de kommer bli kul att gå Maskin och lastbilsteknik <3

2010-03-26 @ 15:56:52
URL: http://lajsnajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0