Tisdag!

Jajamen vad har jag och säga!
Igår började skolan igen dt va faktiskt väldigt drygt för jag hamnade i slagsmål med en kille i klassen.
usch, iaf stack och tränade med Stoffe åkte hem till han och myste sjukt mkt denna dagen va väldigt känslig också kunde gråta precis till allt hehe:P iaf sov hos han vaknade vid sju imorse åkte in till stan så ha haft matte och musik och engelska , svenska . åkte in till stan med Annette träffade Caroline en sväng fan va det va länge sen !
Åkte hem till Stoffe en sväng sen tog vi bussen in te stan och käkade på bk åkte hem nu ligger jag här i sängen och ska ta de väldigt lugnt ikväll:)
på musiken ska vi göra en skit rolig grej!
vi ska göra som en liten film! MVG vafan,)
Jag, nettan,EmmaB & EmmaP!
Raggarswein;)
Den filmen kommer bli fett nice när vi är klar med hela så kommer jag lägga upp den här kan ja lova:)
Nej nu ska jag göra lite andra saker:)
kommer in snart igen kan ja lova! blir massa inlägg idag=)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0