Tisdag!

Jag måste börja skärpa mig!!!
Måste lära mig göra läxor har aldrig lärt mig och dt stör mig ! haha
iaf hade Matte & musik , god mat i skolan idag <3

åkte in till stan kollade på kläder & skor hittade sjukt fula skor bilder kommer lite senare idag:)
Träffade en gammal vän idag jag och nettan det va väldigt trevligt:) Nu är jag hemma och blev sugen på haloumi-ost, så sjuuukt gott när jag får pengar får jag dra in till stan och leta upp de :P hehe

Idag ska mami göra god mat:)

biffar, stekt lök , sås och potatis!!(Y) Älskar min mami!

Jag har fått hem mina tabletter Vitalas ska börja ta dom nästa vecka då börja min träning på allvar!!
ska ta 6 tabletter i två veckor (Y) haha toppen på snoppen;)

Fredag ska ja kolla min syn smo sagt jag längtar faktiskt:o haha helt sjukt
Nej nu har ja inte mkt mer att sägA:) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0