Seg dag

Sjukt trött ont i käften för jag ska ju alltid ha blåsor i käften ...
Idag ska jag bara vara hemma ändå hur mkt jag vill dra ut och gååå massooviis!
men Det är min träningsvärk som säger emot :(
Buhuu, Det är lite roligt jag har typ slutat vara inne på bdb men när man väl gå in där så är dt en tjej som vill verkligen att jag ska börja hugga på henne men ist så skiter jag fullständigt i henne hon tror verkligen att jag ska börja bry mig om henne igen? Jag brydde mig när ingen annan gjorde det jag ville hennes bästa men ist så sket hon i det , hon skiter i dom som verkligen vill henne ngt gott men om hon vill ha sånna onda falska personer till " äkta vänner" soo find.  I dont care anymore, kan väll ta hand om dom äkta vännerna ist.

Yeah, Jag vill ha torsdag för då ska jag och baby fira vår 8 månaderas dag
då ska jag be han att vi ska ta massa kort fina kort utomhus och sånt:)
Då lovar jag dig då blir det en ny header ska jag säga er;)


Då är det bara att fixa sig sexiiiii på torsdag haha skojar;P
Nej jag vet inte vad jag ska skriva så jag får väll bloggtorka

Idag på musiken så letade vi upp en låt som vi ska byta ut texten till egen
så vår bakrunds låt är ju Björn rosenström - Muffins kommer bli toppen säger jag (Y)
Vi ska presentera Wendes Fordon , ska vi interjuva några olika på alla linjen inom Fordon
Det kan bli skoj faktiskt:)


jag vill ha mer + grader ute så man verkligen kan sätta på sig vår jackan och andra skor utan att frysa rumpan av sig precis,D & en sak till jag fick ej jobbet på Österäng eller på Apoteket så jag får väll ta tummen ur röven och kämpa som fan på Pasta vagnen på fredag natt:P

Sitter och Chatta lite med ERik min lilla vän=)
det va sjukt länge sen jag gjorde de ^^

Ah har inte så mkt mer att säga faktiskt:O

vad gör ni alla idag då:)?


lägger upp en gammal bild eller ngt:)










Minnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0