Ny duschad!

asså att duscha det finns inget skönare faktiskt känna sig ren helt underbart, men hade kännt mig renare om jag hade fått färga håret , eller det får jag säkert men jag är så tunn hårig nu så jag vill inte göra det värre jag vill ha tjockt och långt hår:) Får dra till min frissa och fråga hur jag ska göra med allt om det finns något jag kan göra .
Imon är det skola och det kan bli väldigt roligt sen blir det att dra till Österäng och kolla om det finns något jobb där för det hade vart väldigt skoj att börja jobba det är typ min dröm :P hehe
Nu har Bam , Maria  & Rille kommit hit får gå ut och hälsa på dom snart:)
ska bara borsta mitt hår =)
Jag vill ha vår gå halvt naken  och kunna ha vårjacka på sig !
Längtar


Vad längtar ni mest till våren eller sommaren? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0