MÅNDAG!

Ja ni vrf skulle dt vara solsken idag för?
DET REGNAR MASSA:( buuuhu.
Gummistövlar, regnkläder på!! Om dt hade vart så :P haha
Idag blir det att simma med klassen mysigt:)
Efter skolan blir dt träning !! SKÖÖNT!
ska också fixa en instuktör med, kan inte fortsätta träna på ngt som kasnke inte ta ngt på mig? haha
Igår gjorde jag lite hemma övningar:P WIIHO kunde göra armhävningar, stolt faltiskt

jag har sjukt drygt:o jag vet inte vilken buss jag ska ta te stan + vet inte vilken tid heller haha,
Äsch ta näsby bussen får ja se när jag är inne:P haha
Ni får ha en bra dag!
Detta är då jag när jag simmar, drf ja egentligen inte vill simma med klassen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0