MANBOY!

-Manboy, manboy You can call me manboy I don't care I'll show you how to love There's no halo 'round my head, no There's no angels here Manboy, manboy You can call me manboy Oh oh oh oh oh Manboy




Gillar låten om jag ska vara helt ärlig mot en eller har börjat gilla den men det blir så när man lyssna på den hela tiden på en fest & hör baby sjunga på den blir glad när jag hör han sjunga för det inte ofta jag hör han sjunga precis:) Iaf ikväll har jag vart med Malin vi ha kollat på skräck film har lovat mig själv att aldrig se på sån innan sommaren men denna va inte så äcklig, sen gick vi ut med Diva sen stack hon hem nu ska jag kolla runt lite sen ska jag sova skola imon:) Gympa på schemat I Like!
Efter det blir dt att dra till Österäng sen gymma med Stoffe ska fan ta i så svettet flyger åt alla håll o kanter haha så snuskig jag är då haha:P Nej men jag ska verkligen ta i så dt känns i benen och armar & mage!
jag ska verkligen bli fin innan sommaren! snygg kropp skadar aldrig;)
jag har beställt produkter ska se om dt hjälper mig på traven sen har ja gett ett bud på en snygg klänning men på ett sätt så hoppas jag att en annan ger budet på den ha fan inte pengar att slösa bort sådär :S SKA FAN TILL ULLARED MMMY tääänkk! blir galen på detta:( vrf ha man inget jobb. men förhoppningsvis så får ja!!

Nej orka inte skriva mer!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0