lördag!

Helt sjukt !
igår va dt skola som sagt lite segt men skoj:)
Sen träffa Stoffe i stan ta bussen hem göra ordning oss ta bussen in till stan och träffa Robban för att fixa dricka sedan så stack vi hem till Macke det va väldigt skoj =) Men det slutade väldigt tidigt men blev bjuden ut till Class så jag drog ut med Malin & Clara det va skoj på ett sätt men ändå inte:)
Många från min gamla klass på förkne va där så man hälsade på dom lite o sånt:)
stack därifrån vid två tiden Stoffe kom till Pasta vagnen där jag ska stå nästa fredag natt!

så väntade vi på bussen så åkte vi hem och la sig, vaknade väldigt sent halv tolv har ätit frukost sen va baby tvungen att åka hem för han är så hes o hade ont i halsen:/ plutten då, IDag vet jag inte riktigt vad jag ska göra
hade vart skoj att träffa några tjej kompisar:)
får se hur det blir:)
Blev bjuden på fest idag också men vet inte riktigt om jag vill dra:P ha inga buss pengar så måste jag passa vår lilla bebis idag också:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0