Lördag!

Igår va det fredag skola hade knappt något att göra för jag orkade knappt plugga för det första sen så har jag inte mkt kvar i boken :) ÄNTLIGEN! köpte en fin blomma till Tommy ( min pojkväns pappa ) han fyllde år så jag blev bjuden på mat hemma hos dom väldigt gott va det :) halv elva åkte jag in till stan för att börja jobba med min syster jag gjorde jävligt mkt faktiskt är lite nöjd med mig själv men sen ska man göra allt dt där om inte mer sen när jag ska jobba med chefen sen om jag säger ja det vet jag inte riktigt än. Fint väder idag (Y) Har ätit frukost & vart ute med Diva i de fina vädret o nu har jag duschat ska snart göra ordning mig och börja städa rummet lite baby kommer hit det är fett nice!! vara hela dagen ikväll blir dt Melodifestivalen MANBOY MANBOY!

Jag förstörde min tumme på jobbet igår fett svullen haha och brände mitt lillfinger fett mkt med haha
va så trött vid tre så skulle kunnat sitta och böla:P Dt va två trevliga pojkar som höll oss sällskap till stängningen dom skulle till näsby också så maria skjussade dom också in till näsby väldigt trevligt sällskap :P

Nej nu orka jag inte skriva mer:)



Fick 42 kr i dricks;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0