Justin Bieber

Denna killen är inte gammal han är född 1994 1 mars ja han blev 16 år Killen har sån sjukt bra röst jag blev helt kär igår när jag såg han på mtv, jag lyssna ibland på musik på denna tjejens http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Hon har väldigt många nya låtar & gamla låtar på sin blogg gillar den bloggen faktiskt :)





Igår så va jag med Stoffe skulle dra hem med stannade kvar där över natten och idag i skolan så orkade jag inte stanna kvar va helt slut i kroppen det är jag nu med tänkte sätta på mig mys kläder sen så blir dt film:)
Imon blir det att träna med Alexandra:)
Torsdag är det 8 månader mellan mig och baby
då ska vi laga mat till hela hans familj:)
Älskar kristoffer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0