hiss&diss

första gången jag ska hissa och dissa !
Men jag hissar faktiskt solen idag man blir så mkt lyckligare faktiskt
man blir piggare man vill bara vara ute och chilla, längtar tills det blir varmare så man kan gå halvnaken :)
Och Pilotbrillor finns det snyggare solglasögon? Nej verkligen inte det blir att köpa sådan detta året
man får ju vara lite snygg i sommar;)

 

 

Jag Dissar Anna anka, egotrippad tror att hon är bättre en alla andra Vrf snacka skit om svenska folket när man själv är svensk? Och att inte brunetter är snygga tydligen är hon inte såå blond som hon påstår att hon är .

hon säger man ska vara snygg för sin kille, men ha någon sett hennes kläder? och om  killen ber en att bli avsugen då ska man ställa sig på knäna för att göra dt.. hon har inte alla hönsen hemma tyvär

 

 

 

Sen har vi två flugor i en smäll! nörd glasögon är sååå sjukt fult! vrf ska vi komma till den gamla tiden igen?när det väl va inne på 90 talet då ville ingen ha sånna men nu vill alla ha det? vad är folkets problem.

sen har vi denna blåsta tjejen kissie! förstora läppar o bröst hur nöjd är man ? jag skulle aldrig vilja förstora brösten bättre att ha små slipper man få ryggproblem!!

 

 

 

Detta va min lilla hiss&diss!

nu blir dt film puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0