Godmorgon sötnosar!

Har ni sovit gott:)?  & hur är ni på morgonen pigga,glada eller trötta, sura och vill somna om =)?


Idag är det måndag och då är det tyvär skola , men det är bara tummen upp iaf (Y)
jag är snart klar ska bara platta håret sen blir det frukost sen vidare till bussen
har gympa nu på morgonen hoppas det inte bli slagsmål som förra gången:P
HaHa!  jag tål inte vissa killar så är det bara;)
Som sagt idag ska jag söka jobb sen vara med baby & träna
sen myyyysa! Älskar min kristoffer <3

Nej nu måste ja chilla vidare :)
Ha en bra dag sötnosar:)
Puss & Kram <3




Om man hade lärt sig att se snygg ut kanske man skulle göra sånhär bilder själv;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0