God morgon världen!

Hur mår ni idag ?  Har ni sovit gott?  :)

Jag har sovit skönt inatt men tod tid innan jag somnade & jag mår faktiskt bra idag utom att jag har blåsor i hela käften fortf , ingen som vet vad man kan göra åt det :(? Det är inga förkylningsblåsor , jag har arvt det från min kära far , och jag gillar det verkligen inte hellre hade jag vart lik han som fan en att har dessa blåsor kan fan inte sova på nätterna utan jag ska vakna av smärta + jag dregglar som fan haha alltid blött på kudden när jag vaknar!
Idag har jag bara tre lektioner sen ska jag hem till Stoffe snabbt för få lite mat i magen för att skolans mat idag är inte god , potatisbullar jag har ätit det en gång i livet då satt jag och grät . Så illa är det luktar typ kom och hjälp mig , men det är vad jag tycker sen finns det folk som gillar det :)
Men iaf idag ska jag gymma min mage & lår ska bli fina måste bara få tummen ur röven och börja träna på allvar!
Dra till gymmet imon helt själv kanske blir bättre då. (?)
Onsdag så ska jag ha Oriflame Party har någon vart på sådant innan?
Vi får se om det blir skoj :)
Annette
Liza
Zaki
Maria
Line
Felicia
Kanske Natalie & Emelie tror jag d va (?)
haha dom flesta är mamis vänner ;) haha
Nej nu har jag inte tid att sitta här mer ska faktiskt äta något litet om dt går?:S
Ni får ha det så bra nu:) Så hörs vi senare ikväll;) Ska försöka uppdatera lite bättre  =)
Puss & kram mina små söta läsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0