God morgon alla små söta läsare!

Solen skiner idag igen det ska det tydligen göra hela veckan DE GILLAR JAG!
Kan man va glad hela veckan hihi:D



Idag är det skola tre lektioner sen slutar man men ändå slutar man inte tidigt:/
Efter skolan ska jag hem lite snabbt sen träffa Baby i stan sen vidare till Österäng, Snälla jag ska bjuda på Pizza, han bjöd mig på bk mat igår;) Ja jag vet jag äter mkt fettmat, men jag ska verkligen sluta med det . men har minskat på godis ;) nu är dt bara läsk & fettmat!
Sen ska vi hem till mig och mysa för idag är det Andra Avenyn på Tv, så vi ska kolla på det vill att han ska sova över här men det gick tyvär icke! Imon ska jag leka med en kumpiiis!

Malin heter hon=)

Ah har inte så mkt mer att säga kanske lägger upp en outfits senare idag!
& idag är det Mysss kläder !


Kristoffer, u are my angel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0