god morgon!

idag är det onsdag har tre lektioner riktigt skönt !!!
Svenska & fordonsteknik!
efter skolan ska jag vara med malin någon gång får se när det blir
ikväll har jag fullt upp på tv;D
haha
20.00 - Anna Anka
21.00 - Andra avenyn

igår så va ja på vårdcentralen tog prover fyfan vad jag har sprutor
fick reda på igår att jag kan åka till Öland i helgen fett nice faktiskt!
kommer bli skönt så jag jobbar imon natt ist:)

efter skolan så åkte jag in till stan träffade Stoffe hämtade ut mina glasögon, kommer en bild på det snart:)
shoppade kläder till stoffe också:)
blev : Två par jeans, två tshirt , kalsonger & strumpor:)
tog och åt sen till träningen träffade Alexandra där också så det blev en fika på Fantasi väldigt mysigt och skojit hade vi:) Stoffe och jag åkte hem till mig och myste sen åkte han hem, satt vid datorn en stund sen somnade jag som en liten ängel!



Så ser jag ut i glasögon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0