God morgon!

Idag är det fredag då är det allså sista skoldagen denna veckan jag & Emil ska värma en termostator (?)
sen blir det att plugga mer i boken har kommit väldigt långt =) dt kanse fasnar lite i huvudet ?
hihi  , jag ska börja plugga lite på den hemsidan vi fick som handlar om fordon kanske kan printa en dag och visa er:)  Japp Idag Fyller Stoffes pappa 51 år gammal så det blir hem till han och fira han senare & senare på kvällen så åker jag in till stan för att börja jobba med min syster på Pasta vagnen jobbar till halv fyra i natt det kan väll bli skoj men fyyy vad trött jag kommer vara haha :P så jag kan ha gjort ordning sängen så det är bara att hoppa ner i sängen sen:P Nej nu måste jag dra:)
Idag ska jag vara lite somrig ska ha väst på mig + 2 tjocka tröjor under;)
måste bara berätta igår va det 8 månader mellan mig o stoffe, och vi ska aldrig göra hemma gjorda köttbullar och stuvade makaroner
Köttbullarna - för lite peppar
Makaronerna- brände lite i kastrullen
stuvningen - Blev klumpar hahaha vi hade gjort helt fel xD
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0