God dagens!

Hur mår alla? :)

tyvär ha vart väldigt dålig på uppdatering, men jag har inte orkat och sen va jag med min plutt igår
idag va jag bara i skolan i två lektioner sen åkte jag hem , sjukt trött och fett seg men tyvär så ska jag jobba i natt men det blir att sova sen efter jag har vart i stan och kollat min syn . Emelie hängde med te skolan idag och va där tills lunchen när jag stack hem , tagit dt lugnt kollat på bella & Tyras show , säger såhär det va väldigt modigt gjort av Amir att sjunga mitt i stan :P han va ju tvungen och tjäna egna pengar ju;) haha

iaf har fikat nu med Emelie & Liza med mami .
snart blir dt stan och kolla synen sen hem och sova för jag ska jobba i natt.
hoppas man är pigg och hoppas det e många som kommer och köper så man ha något och göra hela tiden:P


Jag kan bara hålla med Amir - har sveriges största gayblogg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0