drygt

hatar denna dagen otroligt mkt jag hatar att ha migrän och vara trött varje jävla dag man orka inte göra ngt:s jag har massa läxor att göra ett rum som vill bli städat en hund som vill bli tvättad?
men orka man dt? nej för man ska alltid ha migrän .. suuuger verkligen på fredag så kanske jag ska kolla min syn
hoppas man hitta ngt fel så man får glasögon o hoppas migränen försvinner. jag vill ha tandställning med men dt e redan försent att tänka på de. att man inte kan tänka på sånt innan . om jag bli rik ngn gång i livet så ska ja ha tandställning bakom tänderna. jag vill ha fina tänder .
Vet alla vad man vill göra efter skolan? jag har ingen aning vad jag vill bli:S
jag vill inte hålla på med bilar eller något sånt sådan sen:S
jag vill hålla på med fotografi men då får ja verkligen kämpa för dt .men jag ger upp för lätt gillar inte de:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0