13:28

God morgon ! :)

Blev lite gladare och piggare när pappa ringde mig:)
mycket trevligt får se om man åker till han vid påsk bero på om jag inte jobbar den fredag natten. Får prata lite med chefen , iaf igår när ja kom in till stan så träffade jag på Robban sen gick ja till pasta vagnen satt och njöt av vädret faktiskt haha klockan halv elva på kvällen, men dt va väldigt skönt väder sen kom chefen då va det bara dags att börja jobba jag tror jag kommer ihåg det mesta det jag kommer glömma dt är fixa så med såserna och lite sånt glömma räkna tallrikarna & läsken på slutet och kanske kassan:P dt är väll det enda typ haha men nästa gång så måste jag vara lite mer aktiv på det men vid halv fyra så sover min hjärna inget vill minnas haha.

va färdigt på pasta vagnen vid fyra tiden inatt & lilla pojken johan som va där förra helgen trodde syrran jobbade men han fick iaf skjuss till näsby så han blev ju glad för de;D
Iaf så va jag och kollade synen igår jag vet ju att jag har dålig syn så är det bara , jag ska få glasögon det kommer se väldigt roligt men jag vet inte om jag gillar dom så mkt men det är bara att bita ihop och se glad ut:P hehe
Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag? vet inte om jag fick hem dricksen heller igår minns jag inget:O?
va ja full? haha skämtosido :P Om man skulle äta en väldigt sen frukost.
det får bli så , drygt att man inte kan träffa pojken ihelgen men på måndag ska vi ses:)
Gym & bio den dagen:) väldigt trevligt ska ja säg er:)
Jag älskar kristoffer så sjukt mycket , ingen kan förstöra det som vi har
du är den bästa som har hänt mig (v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0