Vart hemma hos Emelie & Liza

mami tyckte jag kunde hänga med ner så jag inte bara satt hemma så ja följde med och så fikade vi lite det va rättså skoj så dom kommer upp hit sedan och äter pasta med oss :) Mat från pasta vagnen :P hehe jag är helt sliten men så är det. Jag längtar lite till midsommar ändå när jag väl tänker efter men får se hur det blir den dagen:)
något jag längtar det är mina skoooor som kommer denna veckan förhoppningsvis:P

Nej har väll inte så mkt mer att säga heller haha dö tråkigt liv asså nej men jag har ingen lust att göra ngt speciellt .
Men imon så blir det att tvätta och leka med Haifa det gillar jag starkt mkt!!


Nej nu ska jag göra ngt mysa med Cosmos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0