Varmt, varmt och solen skiner

Idag har jag tvättat , tvättat och umgått lite med Bam och maria, Totte & Jens:) Väldigt trevligt faktiskt sedan har jag vart på netto och köpt jordgubbar och läsk tills bil resan imon bitti :) jag är helt taggad att åka :D kommer bli skoj det blir jag, mamma, agneta, stoffe och madde:)  Yeahyeah, sofie kommer kanske snart då så dåå blir det att BADA! jag är såå svettii och vill bara njuta av bada känna sooolen grr. solade lite på balkongen nyss och det va såå varmt hihi.

Ja snart exakt om en månad så åker jag till Virserum !
Då ska det verkligen vara fint väder varje dag så man kan dra ner till Kafferberget och sola och bada:)
Kanske dra till "halkstenen" och köra Hasta la vista baby;) hahaha!

Får se Om Sofie hänger med upp eller om det får bli Stoffe, Det spela ingen roll vem av de:)

Ja har världens svettigaste händer uuussch!

Nej nu ska jaggöra ngt , vill inte ligga här och svettas som en apa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0