ULLARED!



Tröjan & Shortsen jag älskar verkligen detta, mitt bästa köp!!

Ny tshirt nya skor och "fotarmband"

JEans shorts:)

Ja fick inte till ngn bra bild på dessa byxorna!

En hoodtröja=)

Det ser nästan ut som en kärringa tröja men jag gillade den jätte mkt :)
Sen köpte jag ett vitt linne, svart & Rosa:)


Myyys "piratbyxor"

Och sådant linne och mjukis byxor svarta & Gråa:)

Vrf köpa ett par bagin jeans för 500 när man kan köpa det för 150;)

Örhänge är alltid bra att ha:)

Strumpor:)

"min lilla godis påse! " sedan köpte jag klämmor och hårsnoddar och sminkborttagning!
Och DET DYRASTE VA!

280 kronor men jag och Stoffe delade på det så nu ska jag koppla ihop den och sedan gå in och duscha jag kan berätta min dag senare!  Rolig dag faktiskt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0