Trött

Herregud lönt att åka till skolan? vi var inte ens på skolans område i 45 minuter vi skulle inte åka gokart idag för det spöregnade. Så vi fick åka hem och vi ska förhoppningsvis köra på onsdag men det tror ja inte ett dugg på faktiskt:P Iaf när jag kom hem laddade jag ner en film supercross faktiskt jäkligt bra:) Den liknade tyvär freestyle lite men det kan bli så ibland bra va den iaf! Jag ska se Dance flick senare jag tror den kommer va grymt bra:)
Har börjat få lite huvudvärk så det blir att ha mina glasögon på mig hela dagen ngt som är jobbigt dt e att jag har bränt mig lite så hela jag är så jäkla varm sjukt jobbigt . Nej har inte så mkt mer att skriva jag ska lägga upp bilder senare jag glömde tyvär min kamera hemma så dt ha blivit mobil kameran och den suger riktigt mkt! men så är det:)

Jag lägger in bilderna senare som sagt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0