tränade en liten stund idag

med stoffe sedan åkte jag hem och har börjat rensa min gaderob håller på sätta in kläder där som har legat i min låda väntar på mami så hon kan hjälpa mig rensa lådan annars kommer jag ha lika mkt skit igen. vi klippte sönder ett par byxor också så nu har jag ett par shorts ska visa er=)


Så blev det:)

Jag har blivit massa brun i helgen när jag var i småland:)

Massa kläder

Ännu mer kläder

Gjort ordning enda sidan av gaderoben:)

Här ha vi lite annat på andra sidan av gaderoben ska snart till ullared då ska jag shoppa
klänningar, shorts, BYXOR, jeans , leggings som ni ser där uppe så ser ni bara leggings:p jag har inga jeans
jag har fått för stora höfter:(
haha men så är det  haha:P
nej nu ska jag börja rensa lådan mami har kommit hem:)


Fredag blir det lite förfest hemma hos mig så jag måste verkligen städa rummet innan det kommer folk om man inte har svarta fötter innan så får man:P

Kommentarer
Postat av: Annelie

Heheh

Ser nästan ut som hemma hos mig!

Mkt kläder...;)

PS vilket snyggt linne

2010-06-08 @ 20:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0