TORSDAG!

Hoppas ni mår bra:)? För det gööör jag alldeles för bra!!
Ja tror man mår bättre att man har gjort ngt vettigt på morgonen, jag har vart ute på fältet med Foxi och gått/joggat ! Väldigt sköönt faktiskt och jag har verkligen njutet av morgon solen nu tänkte jag faktiskt äta en god frukost sedan gå ut och lägga mig på gräsmattan och njua av värmen en liten stund sedan in igen och börja packa och duscha har inte duschat på några dagar haha ;) Ska ju hem till min man och sova där tills lördagen!

Nej nu ska ja äta frukost och plocka undan lite på rummet så dt är fint tills ja kommer hem igen hatar när det är skitigt !  eller ah iaf om man ha vart borta några dagar kommer hem igen och se hur äckligt dt är! nej fyy!


Men ni får ut och njuta av solen för det ska ja göra:)



Såå brun vill ja bli igen!

Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0