Torsdag - massa sol och kärlek:D

Idag har jag vart i skolan och städat och städat och sopat ! man är ju en sooopa;)
iaf det va väligt trevligt man fick ju sitta ute och chiiilla sööönder!
stack och klippte håret efter skolan blev för kort och inte så som ja ville men jag ska ej klaga :P skiter id t snart ändå. sedan kom pälsklingen så vi gick och köpte mat och jordgubbar gick vi ner till parken och myste sedan va dt musik där nere så vi tänkte sitta där tills dt började men jag började frysa så vi åkte hem baby ska sova här inatt massa mys:) ha inte så mtk mer att säga en att ja känner mig lite bränd i facet? hehe nej imon blir dt ha nya tag till att städa klart fordon..


hajbaj!


bliii småland i helgen med min älskling (: <3<3<3<3




My life <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0