Tisdag!

Idag är jag ledig och idag har jag verkligen sovit ut riktigt skönt har det vart:)
Idag är det karnevalen i stan och jag orka inte dra in och kolla dom får klara sig utan mig;) haha
men jag ska dra och träna fettet ett bra tag idag då tar jag med mig min man också :)
får se vad som händer idag eller ja idag blir det rensa gaderoben är inte lika trött idag som ja va igår så idag står dt på schemat att göra

  • Äta frukost
  • TRäna med stoffe
  • rensa min gaderob så man får inte mer mer kläder från ullared!

Japp så blir det allt! Jag hoppas på fint väder nu onsdag,torsdag,fredag, lördag och flera veckor framåt:D
Ah blir så glad min chef skickade ett sms till mig igår och frågade om jag ville ta lördagen den 19/6 och det kan ja ju :D så nu blir det att jobba tre lördagar i rad Fett nice faktiskt :) sen slutet av Juni blir det ullared så jag måste in till banken och ta ut mina pengar också eller ja dom kan ju lägga in det i de andra kortet .

Nej nu ska jag verkligen dra mig från sängen är på bra humör idag känner jag :D Det ska ingen får ändra på:D



Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0