Tisdag kväll

Annelie- Tack så mycket jag fick det av Stoffes syster hon hade rensat sin gaderob då passade jag på att ta lite kläder ifrån henne:)


Efter rensat mina kläder hade jag 4 påsar som går till Afrika och en påse som går till soptunnan !!
jag har hängt med mami till netto och köpt lite tex JUICE:) loove <3
sen har jag tränat lite lår här hemma ska fortsätta med det senare ikväll vi börja halv tio imon det är riktigt nice förhoppningsvis så blir det gokart tycket att det ska vara fint väder imon:)

Och på torsdag får det jätte gärna va fint väder:) för då är det Skolavslutning:) hihi på fredag får vara fint väder också 11 månader med skrutten:)

Ja finns inte så mkt mer att säga lite drygt :)

Jo imon om det blir gokart så blir det karosseri , personbil, tunga, och alla ettor på fordon dt kommer bli fullt ös på gokarts banan:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0