söööndag

hejsan!

hoppas ni har sovit gott och mår bra..

jag jobbade som sagt i natt inte min natt trodde ja skulle stå och gråta framför alla. allting gick verkligen snett!
sen inte nog med det kassan att man kan ha sånna problem att räkna en jävla kassa !! vi började vid fyra med dt va klar kvart över fem. blöö säger ja kom hem laddade ner shan atcis nya stand up. Gaah ja gillar den starkt ja tänkte se på den ännu en gång:) han är den bästa komikern sen kommer özz nujen! Tänkte vara med Haifa men jag har verkligen inte ork att göra ngt idag:( men dt kan man förstå somnade vid sju imorse:P
Ja dt finns väll inte så mkt mer att säga att ja känner mig upptagen imon väldigt mkt:P

Tvätta, städa rummet, in till stan och köpa en sak på apoteket sen kanske zumba:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0